Första dagen på jobbet

Hallo! Möchten sie ein kostenfrei Tag bei Fitness Company trainieren? Löd inledningsrepliken på jobbet idag (även om jag är osäker på om det är korrekt tyska). Första timmen var helt okej, vilket var, fram till att det började hällregna. Därefter blev alla väldigt negativa och griniga. De praktiskt taget rusade förbi oss och viftade avvisande med handen. Men vi lyckades allt mana fram ett visst intresse för Fitness Company hos rätt så många.
   Därefter stannade jag kvar på Fitcom och tränade, för att sedan höra, när jag kom hem, att planen för kvällen var att se Mamma mia på bio. Så jag slukade ett snabbt mål mat och skyndade eftersläntrandes, iväg till bion med Sara.
   Filmen var egentligen rätt värdelös måste jag säga. Pierce Brosnan bara brölade. Däremot underhöll jag och Sara mig genom att halvt sjunga med i ABBAlåtarna och utföra diverse disomoves i våra biosäten (som lyckligtvis var allra längst bak). Deras musik blir man alltid glad av.
Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback