Money money money, must be funny?

Ända sedan jag satte ner mina fötter på tysk mark har jag fört kassabok, för att hålla koll på mina utgifter. Det är helt sjukt hur mycket pengar som har gått åt under vår knappa tid här. Däremot kan jag inte påstå att det är något "nöjesshoppande" som ligger till grund för den höga summan.
Så här ser mitt kungörande ut:

MAT:
207,65 euro

MÅSTEN (hyra, färdmedel, köksredskap, kylskåp, studielitteratur, telefonkort, gymkort, medicin):
772 euro

Imorgon ska vi på obligatorisk utflykt igen. Från klockan 08.45 - 22.00. Som matsäck har jag packat ner 4 äpplen, 1 sardinfiskburk och 1 vattenflaska. Får hoppas att ovädret ger sig bara, så jag slipper sitta ute i regnet, blöt och frusen, medan de andra myser i värmen inne på restauranger och caféer.
Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback